cempay написа:До третата, четвъртата година ако е имало фабрични дефекти те са избили и едва ли ще се появи още нещо...Удължената гаранция май не покрива доста от очакваните неща и си е излишно набутване и задължение да се обслужва в официалния сервиз...Със спестените пари от разликата в цените на обслужване, даже и да излезе нещо, спокойно може да се покрие...Знам няколко колеги, които след третото ТО в официалния сервиз, спряха да се занимават...Но не са на лизинг...
Добре де, колко да е разликата в обслужването, 100-200 лева, ако въобще е и толкова, като става въпрос за чисто нов автомобил и при по-сериозна повреда цената ако се ремонтира извънгаранционно ще е доста солена. Тук не говорим само за кампании за фабрични дефекти, става въпрос за повреди по време на гаранцията. Всичко се случва.
Струва ли си да си купиш чисто нова кола с 5 години гаранция и да се откажеш от гаранцията, то какъв е смисъла да се купува изобщо тогава.
Малко не ми се връзва, преди 10-15 години може и да е имало някаква логика, но в момента не я намирам.