Дачия Форум

Кратки новини - постоянен ъпдейт

...новости около любимата ни марка...

Кратки новини - постоянен ъпдейт

Мнениеот freelanders » Чет Апр Чет, 05 Апр 2007 17:37:49 +0000, 2007 5:37 pm

Преименувам темата и ще правя постоянен ъпдейт на новини около Дачия, Рено и други подобни проекти.

Новини


250 000 Dacia Logan от Румъния
(5/2006)
На 29 май заводът на Dacia в Питещи, Румъния, произведе 250-хилядния автомобил Logan. Това е най-голямата фабрика, където Logan се сглобява, и от нея се зареждат пазарите на 35 от 42-те страни, в които Logan се предлага.
В момента Logan се произвежда още в Русия (25 000 бройки годишно), а същи в Мароко и Колумбия. До края на годината се очаква да започне производството на евтината кола в Иран, а през 2007 г. – в Индия и Бразилия.
Dacia Logan, която е специално проектирана с цел да отговори на нуждите на клиентите в развиващите се страни, е продадена в тираж от 267 000 бройки от септември 2004 до май 2006 г. 56% от продажбите на автомобила са реализирани в Западна Европа.

Dacia представи Logan New Collection(10/2006)
С представянето на Logan New Collection, от Dacia засилиха гамата на модела и го направиха още по- привлекателен за потребителите. Основните промени при автомобила са свързани с дизайна на предната му част, капака на багажника, както и представянето на няколко нови интериорни цветови решения.

Новост при серията Dacia Logan New Collection е и 1.6 литровото 16v предложение. Шестнадесетклапановият двигател предлага максимална мощност от 77 кВт или 105 конски сили при 5 750/мин. Максималният въртящ момент на мотора достига 148 Нм при 3 750/мин. С негова помощ автомобилът е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 10.2 секунди и да развие максимална скорост на движение от 183 км/ч.

Промените във визията на интериора са свързани с желанието на дизайнерите да предложат по- висока ергономия. Типичен пример за това е изцяло новата дръжка на скоростния лост. В зависимост от желанията на клиентите, Dacia Logan New Collection може да бъде оборудван с няколко различни аудиосистеми на Blaupunkt.


Dacia Logan MCV дебютира едновременно в Пловдив и Париж
(10/2006)
Комби версията на Logan бе разбулена точно в 16,10 часа, около 30 минути след официалната премиера на модела в рамките на автомобилния салон в Париж. "Основните преимущества на модела са здравина, икономия на гориво, сигурност и ниска цена", коментира Лоран Бернар, изпълнителен директор на Renault Nissan България.

Това е 4-тият нов модел на вносителя за тази година след седана Dacia Logan, Renault Clio III и Nissan Note, а през следващата година ще бъдат представени напълно нови 5 или 6 модела.

Logan MCV се предлага във версии с 5 и 7 места, а двигателите са бензинови 1,4 със 75 к.с. и 1,6 във варианти с 90 и 110 к.с., както и дизелов 1,5 със 70 к.с. Базовата цена на модела е 14 982 лв., а версията със 7 места, за която се ползва данъчен кредит, стартира от 17 700 лв. с ДДС.

На представянето на автомобила в Пловдив присъства младежкият баскетболен отбор на "Лукойл-Академик", който демонстрира, че моделът разполага с огромно вътрешно пространство. Гаранцията за автомобила е 2 години, или 100 000 км. Окачването е подсилено, под картера е поставена защитна преграда, а фугите в шасито са напълнени с восък. Обърнато е внимание на уплътненията на вратите, а климатичната и отоплителната уредба са усилени, за да понесат по-високо натоварване.



Компактен ван и SUV на базата на Logan
(11/2006)
“Ще произвеждаме SUV на базата на Logan, това заяви Люк-Александър Менар, президент на управителния съвет на Dacia, по време на среща с белгийски журналисти по повод представянето на Logan MCV в страната. В най-скоро време ще се появи компактен ван без стъкла, с който се надяваме да привлечем хората от малкия бизнес.” Автомобилът ще бъде с размерите на Mégane и ще дебютира първоначално в Бразилия. Съвсем скоро след него на пазара ще се появят и версии пикап и кросоувър, през 2009 г. Производството на компактния ван ще започне в Бразилия още в края на тази година и ще се разшири и в Индия от февруари 2007 г. Следват Иран и Южна Африка.
В момента Logan излиза от заводите в Румъния, Мароко и Колумбия.


Renault инвестира 100 млн. евро в румънския завод на Dacia (12/2006)
Renault ще инвестира 100 милиона евро в румънския завод на Dacia в Питещи. Инвестицията е предвидена за увеличаване на производството от 235 000 на 350 000 коли годишно.
В момента в завода в Питещи се произвеждат моделите Logan седан и Logan MCV. Производството на Logan седан ще бъде спряно само за 8 дни в края на годината, за да може да бъде извършена модернизацията.
След завършване на реконструкцията, в завода на Dacia в Питещи ще се произвеждат вместо 250 по 300 автомобила Logan MCV дневно. Това ще помогне да се съкратят сроковете за доставка на колата, които в момента са 2 месеца.



Новите поколения на Логан ще струват 4000 евро

Новото второ поколение на Dacia Logan,която в някои пазари се продава под името Renault, ще струва значително по-малко. По думи на шефа на Renault-Nissan Карлос Гон, цитиран от lenta.ru, новият Logan ще струва между 2000 и 4000 евро в зависимост от региона.
Така компанията ще отговори на конкурентните проекти, които подготвят евтини световни модели. Подобни разработки имат Toyota, Tata и Hyundai.
Най-евтините версии на Logan ще се предлагат в страни, в които няма тежки екологични норми и изисквания за безопасност. Според експерти Renault има предвид Китай, Индия и други азиатски страни.
Засега няма информация кога ще се появи новото поколение на автомобила. Не е изключено в някои пазари да се продава под марката Nissan.


Агенция Speed-Press
http://www.speed-press.com/




Информацията не е нова, но не видях никъде да пише за нея. Според мен сигурността не е най-подходящия дял за икономии, но цената си е цена...


    ......правя темата "ВАЖНА"...
    Последна промяна freelanders на Чет Яну Чет, 28 Яну 2010 15:37:33 +0000, 2010 3:37 pm, променена общо 13 пъти
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Мнениеот aligator » Нед Апр Нед, 08 Апр 2007 14:35:04 +0000, 2007 2:35 pm

    4000 евро е реалистична цена за нов автомобил с практическо нулево ниво на пасивна и активна безопасност, комфорт и други подобни "излишества", какъвто (за съжаление) наистина може би има шансове да се приеме добре на пазари като индийския. Но цена от 2000 евро за нов автомобил изглежда по-скоро като опит за сензация - дори докато се внасяха култовите автомобили "ИЖ", те струваха по около 3000-3500 евро, а за друг толкова морално остарял (и все пак сравнително нов като година на производство) автомобил и вие надали ще се сетите :)

    Но, както се казва, ще поживеем, ще видим :)
    Ask Google, before asking dum questions.
    Аватар
    aligator
     
    Мнения: 9
    Регистриран на: Нед Апр Нед, 08 Апр 2007 13:53:19 +0000, 2007 1:53 pm
    Местоположение: София

    Мнениеот freelanders » Пет Апр Пет, 13 Апр 2007 11:57:34 +0000, 2007 11:57 am

    Renault пуска Logan в Аржентина и Бразилия, следващата стъпка е Мексико

    Уникалната рожба Logan на Renault ще бъде пусната в продажба на още два пазара. Автомобилът ще бъде представен първо в Аржентина през май, а след това- през юли, и в Бразилия. От Nissan Мексико заявиха, че през лятото на тази година ще представят на пазара нов модел, разработен на базата на Logan.

    От момента на своето представяне на пазара през септември 2004 година, Logan регистрира над 450 000 продажби в цял свят. Интересът към автомобила е огромен не само поради изключително апетитната му цена, но и поради неговия дизайн, интериорен простор и функционалност. Повишеното търсене на Logan беше една от основните причини за това Renault да стартира производството на модела в Иран, Индия и сега в Бразилия. В момента колата се произвежда общо в седем държави и се предлага на 55 пазара.

    Макар и впечатляващи дори в настоящия момент, продажбените резултати на Logan тепърва ще се подобряват. Потенциалът на модела ще бъде разкрит напълно, когато на международните пазари бъде представена пълната гама на автомобила, която за момента е налична единствено в Европа.
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Мнениеот freelanders » Сря Апр Сря, 18 Апр 2007 17:07:52 +0000, 2007 5:07 pm

    В Мексико Logan ще се продава с емблема на Nissan
    До 2009 г. очакванията на Карлос Гон са за достигане на границата от 1 млн. продадени Logan-а.


    В Мексико Nissan ще продава бюджетния Logan със своя емблема. “Това има логика за Nissan, защото в Мексико Nissan, за разлика от Renault, е с много силни позиции”, коментира източник от режията пред Automotive News Europe. Logan с емблемата на Nissan ще влезе в продажба в страната до края на годината. Renault потвърди това решение, но отказва повече детайли. Nissan ще внася Logan в Мексико от завода на Renault в Куритиба, Бразилия, разположен на 800 км южно от Рио де Жанейро. Той има капацитет за 110 000 Logan-а годишно. Тези коли ще се продават в Аржентина (от май), Бразилия (юни) и Мексико.
    Renault притежава 44% от Nissan, а Nissan - 15% от Renault. Партньорите по принцип избягват взаимно брандиране, за да запазят марковата си идентичност. Високи очаквания, но Nissan прави и продава триобемен дериват на Clio в Мексико. В Европа Nissan продава лекотоварната гама на френския си партньор със своя бранд.
    Успехът на Logan изненада мнозина анализатори на пазара след дебюта на бюджетния седан през 2004 г. Очакванията на боса на Renault-Nissan, Карлос Гон, са до 2009 г. да бъдат продадени близо 1 млн. Logan-а. Миналата година Renault и Dacia продадоха 247 514 логана.
    Агенция Speed-Press
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Мнениеот freelanders » Съб Апр Съб, 21 Апр 2007 18:13:33 +0000, 2007 6:13 pm

    Renault-Nissan обещава модел за 10 000 $ за САЩ

    Карлос Гон смята, че алиансът трябва да атакува американския пазар с компактни нискобюджетни модели. Засега обаче компанията само ще проучва ситуацията.

    Автомобил с цена 10 000 долара (7 400 евро) за САЩ обеща Карлос Гон, президент на алианса Renault-Nissan. Въпреки влечението на американците към огромните коли, всъдеходите и пикапите, Nissan смята, че пазарът там е узрял за евтини компактни возила. След обещанието за модел за Индия на стойност 2000 евро, френско-японският тандем явно се е прицелил в друг голям пазар. Компанията обаче първоначално много внимателно ще проучи ситуацията в САЩ.
    Американските производители са изоставили компактния клас, заяви Гон по време на реч пред Съвета за международни отношения във Вашингтон.
    Повечето продавани автомобили отвъд Атлантика струват повече от 10 000 долара. Този факт обяснява защо американските производители предпочитат да предлагат евтините си модели отвъд границите на страната си, какъвто е случаят на Chevy Spark на General Motors, продаван срещу 5400 евро (7300 долара).
    Агенция Speed-Press
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Мнениеот Gogata » Сря Апр Сря, 25 Апр 2007 09:44:10 +0000, 2007 9:44 am

    Volkswagen готви отговор на Logan


    Големият успех на Daciа Logan и рискът от идващите евтини китайски автомобили са стимул за разработването на подобни евтини модели от много европейски фирми.

    Интересен е хода на Volkswagen Group. За главен конкурент на Logan в сегмента на евтините коли е избран заместникът на Volkswagen Gol, произвеждан в Южна Америка, който е получил кодово название NF, (вероятно от Nachfolger – наследник). Решението е този нов модел да се продава и в Европа, както и на всички пазари, където сега Logan е популярен.
    Изображение
    Новият Gol първо ще замести по-стария модел на Polo Classic, произвеждан в Аржентина, но от групата дефинитивно са потвърдили и европейска версия. Нейното разработване е дадено на австрийската Magna Steyr, фирмата която през последните годин стана популярна в разработването на нови модели за различни производители. Последният засега пример е с разработването на новото поколение на Fiat Bravo.

    След седана на новия Volkswagen Gol, ще се появят още две версии – хечбек и лекотоварен фургон. Има възможност този нов модел на групата Volkswagen да бъде продаван в Европа под марката на Škoda, но по-вероятно все пак е той да останат със знака на Volkswagen.

    Двигателите ще бъдат от новото поколение малки бензинови и дизелови агрегати, разработени от Volkswagen през последните години. Прототипът, който виждате на снимката, е заснет при тестове в Скандинавия и определено идентифицира бъдещия Volkswagen. Новият евтин модел трябва да се появи на пазара още идната година.
    automedia.bg
    Аватар
    Gogata
    Tarjaholic
     
    Мнения: 704
    Регистриран на: Съб Яну Съб, 06 Яну 2007 21:13:36 +0000, 2007 9:13 pm
    Местоположение: София/Варна
    Автомобил: Skoda Roomster 1.4TDI-PD '07

    Мнениеот freelanders » Пон Май Пон, 07 Май 2007 13:29:23 +0000, 2007 1:29 pm

    Автомобили за народа


    Когато предишният бос на Рено Луи Швайцер лансира идеята за автомобил за 5000 евро, цялата управа на концерна застана срещу него. Той, обаче, заложи авторитета си, купи румънския производител Дачия, модернизира производствените му мощности и стартира производството на Дачия/Рено Логан. Е не за пет, но за седем-осем хиляди евро, което даде старта на вече обзелата всички гиганти идея за т.н. „бюджетен автомобил“. Идея, родена не от него, а от легендарният Хенри Форд с модела Т и повторена от душегубеца Адолф Хитлер, който разпореди преди повече от 70 години да стартират разработките и производството на Фолксваген /народен автомобил – нем./.

    Рено не случайно прави народния си автомобил в Румъния. Естествено, защото е по-евтино. Икономистите на фирмата са стигнали в режима на търсене на поевтиняване дори до страничните огледала, чиято еднаква форма намалява цената на всяка кола с по три евро. А умножено по 250 000, колкото е капацитета на завода в Питещ се получава икономия от почти милион.

    В Рено не спират до тук, а продължават да развиват успеха си в сектора. Сегашният президент и топ-мениджър Карлос Госн се отказа от ръководното си лично присъствие за Америките, за да има повече време за развитие на Изток. Посоката този път е Индия, където Рено отвори нов завод. По време на откриването му Госн направи няколко важни съобщения.

    Той заяви, че пред световната автопромишленост вече има ново предизвикателство – да създаде автомобил за народа на цена от 3000 долара и дори за 2500. Това означава, че дори и най-евтините автомобили би трябвало да загубят от цената си цели 40 процента. Ако го беше казал някой друг щяха да го гледат като паднал от Луната. Но Рено вече доказа успеха на подобна политика, след като вече половин милион мегана търкат гуми в повече от 50 страни на света. И това няма да е краят...
    Очаква се към 2012 година в света автомобилите с цена до 10 000 долара да нараснат от сегашните 12 милиона до 18.

    Тенденцията е хваната от всички големи, колкото и да критикуват Рено. Тойота, Фолксваген, ФИАТ, Пежо, Ситроен също подготвят конкуренти на Логан. Крайслер и китайската Чери вече обявиха намерението си да пуснат на пазара дори в щатите компактния модел Додж/Чери Хорнет. Не бива да се забравя и бившата марка Деу, сега Шевролет и става ясно каква битка за по-малко имотните ни очаква скоро на пазара.

    Партньор на французите е индийският концерн Тата, чийто малък автомобил Индика се продава дори и у нас. Цената на модела е доста височка по мерилото на Рено за народна кола и за това французи и индийци се готвят за нов модел, който да изиграе ролята на легендарния Форд Т за страната континент с цената си от 2500 долара.

    В момента, когато новината се разчу, водещите автопроизводители нададоха дружен вопъл и обявиха, че това няма да е автомобил, а велосипед с четири колела, който няма да издържи елементарен краш-тест. Едва ли имат пълно право, защото според вътрешна информация новият френско-индийски модел е доста приличен автомобил. Автомобилът засега носи обозначението Тата RS 1 Lakh, има си четири колела, четири врати, двигател с мощност 33 к.с., който позволява достигане на максимална скорост от 130 км/ч. Колкото е максимално разрешената на почти всички магистрали в света.

    Засега няма друга информация за проекта, но същите източници споделят, че колата е и доста симпатична на външен вид. Самият Госн пък потвърди, че целта е автомобилът да се продава на развиващите се пазари, където все още не са канон евростандартите за екологична безопасност, както и не са толкова важни звездите на ЕуроНКАП. Достатъчно, според него, е да отговарят на националните изисквания на дадения пазар.
    Известните с практичността си южнокорейци, вместо много да говорят си работят и вече имат в Индия завод, където правят модела си Хюндай Сантро и го предлагат на приличната цена от 6300 долара. Като за тези пари купувачът има дори климатик и хидроусилвател на волана.

    Очевидно е че в условията на супер-жестока конкуренция в бюджетния клас, автопроизводителите ще трябва да забравят за свръхпечалбите трупани от всеки продаден автомобил досега. Според анализаторите от всяко продадено БМВ баварците прибират чиста печалба от по 3000 евро, при Порше се говори дори за плюс от порядъка на 30-40%, докато за Логан споменават цифра на печалбата на автомобил от по 250-300 евро /така или иначе и това си е нелош процент/. Ако цената на автомобила падне до наистина конкурентните 3000 долара, печалбата ще намалее още. Независимо от това сегментът си остава сред най-перспективните и в най-скоро време светът наистина го очаква истинска инвазия на приятни и не скъпи автомобилчета, „made in India“ или „made in China“.

    Автопрес 2001
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Мнениеот freelanders » Пет Май Пет, 18 Май 2007 16:03:33 +0000, 2007 4:03 pm

    Renault прави нов модел в Москва

    Автомобил на платформата на Logan ще излиза от руския завод Avtoframos.

    Люк-Александър Менар, глава на източноевропейското и средиземноморското подразделение на Renault, и Е. Пантелеев, шеф на управлението на Москва, подписаха договор за увеличение на производствения капацитет на завода Avtoframos в руската столица. Съглашението потвърждава сключеното на 2 февруари тази година споразумение. Така от завода ще излизат 160 000 автомобила годишно.
    Около 150 млн. евро ще вложи френската компания в обновяването и модернизирането на фабриката. Освен това ще ангажира 1000 работници. От своя страна властите на Москва ще предоставят допълнителни площи. Първите автомобили ще започнат да излизат от завода след около две години. От компанията загатват, че там ще тече производството на модел на базата на Logan.
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Мнениеот freelanders » Вто Май Вто, 29 Май 2007 13:27:49 +0000, 2007 1:27 pm

    Dacia Logan със заводска LPG уредба

    От началото на миналата седмица, в дилърските центрове на Dacia в Румъния, клиентите които искат да си купят Logan са в състояние да го поръчат и с LPG газова уредба. Системата е разработена от италианската компания Landi Renzo, което е една от световните лидери в областта.

    LPG версии са предвидени за модификациите Preference 1.4 MPI и Laureate 1.4 MPI на Logan, а самите уредби се монтират в процеса на сглобяването на автомобилите. Благодарение на комбинираната бензин- LPG захранваща система, свободният пробег на двете версии надхвърля 1 500 километра.

    П.П Автомобилът става още по-привлекателен.
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Мнениеот freelanders » Сря Юни Сря, 13 Юни 2007 14:27:09 +0000, 2007 2:27 pm

    В края на първите пет месеца на година, общо десет от представляваните официално в България марки могат да се похвалят с четирицифрени продажби.
    - Toyota (ТМ Ауто) – 2 197 автомобила, 11.49% пазарен дял
    - Ford (Мото Пфое)- 1 982 автомобила, 10.36% пазарен дял
    - Peugeot (София Франс Ауто)- 1 649 автомобила, 8.62% пазарен дял
    - Opel- 1 500 автомобила, 7.84% пазарен дял
    - Volkswagen (Порше БГ)- 1 473 автомобила, 7.7% пазарен дял
    - Renault (Рено- Нисан България)- 1 421 автомобила, 7.43% пазарен дял
    - Skoda (Еуратек)- 1 267 автомобила, 6.63% пазарен дял
    - Dacia (Рено Нисан България)- 1 261 автомобила, 6.59% пазарен дял
    - Citroen (Автомотор Корпорация)- 1 185 автомобила, 6.2% пазарен дял
    - Chevrolet – 1 026 автомобила, 5.36% пазарен дял

    Информация - AutoPress
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Мнениеот Levran » Чет Юни Чет, 14 Юни 2007 08:14:30 +0000, 2007 8:14 am

    freelanders написа:В края на първите пет месеца на година, общо десет от представляваните официално в България марки могат да се похвалят с четирицифрени продажби.
    - Toyota (ТМ Ауто) – 2 197 автомобила, 11.49% пазарен дял
    - Ford (Мото Пфое)- 1 982 автомобила, 10.36% пазарен дял
    - Peugeot (София Франс Ауто)- 1 649 автомобила, 8.62% пазарен дял
    - Opel- 1 500 автомобила, 7.84% пазарен дял
    - Volkswagen (Порше БГ)- 1 473 автомобила, 7.7% пазарен дял
    - Renault (Рено- Нисан България)- 1 421 автомобила, 7.43% пазарен дял
    - Skoda (Еуратек)- 1 267 автомобила, 6.63% пазарен дял
    - Dacia (Рено Нисан България)- 1 261 автомобила, 6.59% пазарен дял
    - Citroen (Автомотор Корпорация)- 1 185 автомобила, 6.2% пазарен дял
    - Chevrolet – 1 026 автомобила, 5.36% пазарен дял

    Информация - AutoPress


    Нали се сещате, че това са само Logan-и. :-) Ако гледаме модела, Logan-а ще е най-отпред :-)
    Logan 1.5 dCi Laureate
    седан, 65 к.с.
    Аватар
    Levran
    Дачия маниак
     
    Мнения: 589
    Регистриран на: Пет Сеп Пет, 15 Сеп 2006 10:59:42 +0000, 2006 10:59 am
    Местоположение: Бургас, София

    Мнениеот freelanders » Чет Юни Чет, 14 Юни 2007 14:23:30 +0000, 2007 2:23 pm

    Levran написа:
    ... Ако гледаме модела, Logan-а ще е най-отпред :-)


    Той си е най-продаван:wink: , Фабията е малко по-назад.
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Мнениеот freelanders » Пон Юни Пон, 25 Юни 2007 19:11:23 +0000, 2007 7:11 pm

    Renault открива технически център в Румъния


    Компанията предвижда да инвестира около 100 млн. евро в него през следващите две години.

    Renault открива технически център в Румъния. Компанията предвижда да инвестира около 100 млн. евро в него през следващите две години. Центърът ще разработва автомобили и механични части, които ще бъдат произвеждани в местните заводи и предназначени за пазарите в региона Euromed - Централна и Източна Европа, както и за Турция, Русия и Магреба. 3000 души ще работят в него до края на 2009 г.
    Компанията предвижда подобни центрове да се появят в най-скоро време в Бразилия и Корея. Около 26 нови модела предвижда да пусне компанията до края на 2009 г. Инженерният отдел на фирмата е условно разделен на две части - централна и регионална. Втората се занимава със стратегическите пазари на марката. Renault Technologie Roumanie ще е съсредоточен предимно в така наречената зона Euromed. Освен това ще обслужва всички деривати на модела Logan. Румънският център е разделен на три нива - Букурещ, където 1900 души ще се занимават с развойна дейност. В Питещи тя ще бъде основно инженерна. Там е създадена заетост за 500 души. По-късно през втората половина на 2009 г. врати ще отвори и изпитателен център с всичките му прилежащи писти и лаборатории. В него ще работят 500 специалисти. Освен това Renault ще открие още 1600 инженерни места в Румъния.
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    26 модела?!

    Мнениеот alokin » Съб Юни Съб, 30 Юни 2007 19:15:46 +0000, 2007 7:15 pm

    Момчета, тези от рено ме разбиха - 26 нови модела за 2 години, възможно ли е? Май само V VV могат да се похвалят с нещо подобно, като включваме Ауди, Шкода, Сеат и т.н. ... Навремето като прецакахме нашето рено , сега ще караме румънски логани а не български !
    Последна промяна alokin на Съб Юни Съб, 30 Юни 2007 19:19:23 +0000, 2007 7:19 pm, променена общо 1 път
    Това което виждаш не е това което си мислиш!
    Аватар
    alokin
     
    Мнения: 26
    Регистриран на: Вто Апр Вто, 10 Апр 2007 08:52:28 +0000, 2007 8:52 am
    Местоположение: София

    Re: 26 модела?!

    Мнениеот freelanders » Съб Юни Съб, 30 Юни 2007 19:17:19 +0000, 2007 7:17 pm

    alokin написа:Момчета, тези от рено ме разбиха - 26 нови модела за 2 години, възможно ли е? Май само V VV могат да се похвалят с нещо подобно, като включваме Ауди, Шкода, Сеат и т.н.


    Предполагам, че в "групата Рено" се влючва и Нисан, но пак са доста модели за две години.
    freelanders
    Дачия маниак
     
    Мнения: 2114
    Регистриран на: Нед Сеп Нед, 17 Сеп 2006 18:30:24 +0000, 2006 6:30 pm
    Автомобил: saab

    Следваща

    Назад към Новини

    • Кой е на линия

      Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

    cron