Дачия Форум

Съединителят буксува или протекла помпа...

Често задавани въпроси, технически параметри и съвети

Re: Съединителят буксува или протекла помпа...

Мнениеот Joro 01 » Нед Апр Нед, 15 Апр 2018 13:12:51 +0000, 2018 1:12 pm

Само че, не сравнявайте dCi-съединител с МPI. :wink:
http://www.bardahl.bg/ ............. http://www.prospeed.bg/ ............. http://www.bardahloils.com/

Преди -Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега -МСV dCi+ 11.`07 -344 444 км. + Laguna III Grandtour GT 2.0 dСi+ 2010. Търся Renault AVANTIME
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 13675
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+Laguna 3 Grandtour dCi+

Re: Съединителят буксува или протекла помпа...

Мнениеот Vitku » Пон Апр Пон, 16 Апр 2018 07:58:36 +0000, 2018 7:58 am

На 1,4 и 1,6MPI съединителчетата са много по-нежни от дизеловите.
На практика това е съединителчето на 1,2 двигателя 54 коня, ама французите са си казали "айде още малко да го напънем за на 75 коня (1.4), айде ще го сложим и на 90 (1.6) да видим....". Та така. Сменяйте. Аз на Мегана навремето сложих NATIONAL от Косер, за 110лв. комплекта. Колата вече не е моя, но я кара приятел. Съединителя гони 50k km. и още е добре, т.е. не е пълен ментак. Колко ще изкара - ще видим. Оригиналния изкара към 220 000км. но километраж, но може да са и +100 000, предвид колко са верни километражите на новия внос...
LUK е една от най-фалшифицираните марки, а и дори "оригиналните", които внасят тук май са рециклат някъде из Азия.

Или оригинален от Рено сервиз, или от Митко втора употреба на малко километри (има такива, питал съм го), или някакъв евтин заместител.

Смяната е ~150 лв. в неоторизиран сервиз, защото е трудоемно, откача се дори магарето.
Така че най-евтин вариант е около 270лв. за услугата, а най-добър, с оригинална част в оторизиран сервиз - предполагам е между 600 и 1000, но пък е с гаранция и ще изкара още 200 000км.

Отделно масло е хубаво да се смени поне веднъж в живота на кутията. Намалява износването, тъй като такова винаги има, но е едно да въртиш масло със "стружки", друго е да въртиш такова без. За Рено-дизейн кутиите (каквите са тия на старите бензинови Дачии) препоръчвам само и единствено Elf, вискозитет какъвто е по книжката. Без други маки и без други вискозитети. За дизелите и новите бензини - може всякакви, стига да отговарят на вискозитета и GL спецификацията.
Vitku
Дачия маниак
 
Мнения: 2418
Регистриран на: Пет Яну Пет, 22 Яну 2010 21:53:54 +0000, 2010 9:53 pm
Местоположение: Габрово
Автомобил: Mazda 5, 115HP, 6+1, 2007

Предишна

Назад към Често задавани въпроси

  • Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: skoch и 2 госта