Здравейте. Имам Дъстър 1.5 DCI 2013 г. (90 коня) След 4 месеца седене в сервиза на Цариградско шосе 100 (Еспас ауто) и сменени дюзи, ГНП и горивен филтър сутрин пали и гасне веднага. Като подпомогна с газта запалва но трябва да я държа в обороти докато загрее, иначе оборотите падат и гасне, което е доста неприятно, а и сумата за ремонт в сервиза беше малко над 4 000 лв. Прибрах я преди седмица от сервиза, не съм я изпъвал над 110 км. и по таблото не свети чек и т.н. Писах на приемчика Борис, че колата не е наред и ще трябва пак да я гледат.
Ако някой има някаква яснота свързана с такъв проблем, или някой може да помогне съм насреща....