IvoRaychev написа:Нз дали този двигател/скоростна и като цяло автомобил е проблемен, някой ако е по-навътре с нещата да сподели.
Тук всички сме по-навътре и бъди сигурен, при нормална експлоатация двигател/скоростна и ходова част са дуракоустойчиви и БЕЗпроблемни, тъй като непрекъснато питаш за това. Е, ние ги имаме от нови, а ти избираш някоя си употреба на 7 години. Тук не можем да помогнем. Гледаш и споделяш.
За конкретния екземпляр -
IvoRaychev написа:... съединителя беше мн твърд, нз дали е така ппц,скоростите включваха нормално, двигателя се чуваше добре, вървеше г/д добре като за 105 коня 2-3 се усеща как се включва турбината. Нещо отзад се чуваше като скърцане. Нямаше хлоп троп, като минавах легналите полицаи ходовата част беше добре.
НЕ може съединителя да е твърд дори на над 300 000 км. (личен опит).
Тегленето на волана може и да е от калпави гуми.
Турбината е постоянно включена, въпроса е кога се развърта.
Скърцането е от барабаните челюсти, имат нужда от обезпрашаване.
И малко извън темата - има един лаф на един признат от цяла България МАЙСТОР само на Рено/Дачия -
Не мога да отговаря на високите изисквания на притежателите на такси.
А да, моля те не използвай тук в постовете си тези съкращения при писане.
И оправи ник-нейма си според правилата на форума - viewtopic.php?f=10&t=314