Е най-евтиния Capture, да, но с отстъпката. Иначе е близо 5к нагоре. Аз ги гледах тогава, когато избирах моята и ми предлагаха Fluence или Capture за същите пари. Дачията ме кефеше повече от изброените. Меган например е друга бира, много ме кефи, но има 1-2 неща, които ми допадат повече в Дачия. Наистина усещането за материалите е различно, доста по-хубаво, но ако сравняваме Logan MCV и Megane Grandtour, за мен задната седалка като пейка, а не тип лимузина с отделни легенчета е доста по-удобно. Отделно пътния просвет на Logan-а е по-голям и не ме е страх, че ще задера, където и да било. А да не говорим, че като едър човек, влизането и излизането от предните седалки на Мегана си е тегаво.
И там е същата работа, мой приятел си взе Меган с цена около 47к на 37к при предишната им промоция за автомобили на склад. Но тогава избираш от наличното, какъвто цвят има, какъвто двигател има, каквато скоростна кутия има и каквито екстри има. Иначе пак си отиваш на кола, която струва 2х на Дачията.
Аз лично нямам търпение да видя новата версия на Сандеро и Логан за Европа. След като са изчистили част от негативите при Дъстър, ако пипнат още малко дизайна, сложат тези 1,0 или 1,3 TCE, както се говори да сложат и автомат, може да не е 7степенен, може и 6 да е и ако сменят волана с електрически, много сериозно след 1-2 години ще ги огледам пак.
Аз явно съм от хората, които не са изтеглили късата клечка или просто слушат музика по-силно

Нищо лошо не мога да кажа за колата! Понякога я псувам колко скърца и се клати, ама както казваше една приятелка за нейния Опел, абе явно не е от колата, защото в Германия не скърца и върви
