Така, никой не пожела да помогне, но нека аз помогна на останалите ентусиасти, като мен
Компютърът е подготвен фабрично за климатик, добавянето на климатик не е чак толкова сложно.
Закупих:
1. Кутията на парното, заедно с радиаторите за парно и климатик и управление с бутон за А/С. Фабрично окабеляването в купето при мен беше налично, предполагам и при другите ще е така.
2. Комплект климатични тръби със сензора за налягане и букса с кабели, които удължих до компютъра
3. Компресор с букса с кабели, които удължих до компютъра
4. Букса за ECU с 10-на см кабел за да си извадя пинове от нея. Трябват 5 или 6 пина, ще кажа точно като сменя дифузьорa, не съм сигурен дали няма да ми трябва още един за втората степен на перката.
5. Дифузьор от кола с климатик
Свяля се таблото, старата кутия се заменя с тази, с климатичния радиатор и се събира.
Монтира се компресора, като се сваля паразитната ролка, която е на неговото място ще ви трябва още един болт за компресора.
Монтирате тръбите.
Зареждате фреон.
Разглобяват се кафявата и сивата букса на еку-то и се добавят пинове на: B3 (сигнал от бутона на климатичното управление ) със зелен кабел и на F4 (сигнал към релето, което задейства компресора) сив кабел, на букса B (кафява). На сивата букса "А" се слагат пинове на G1 сив(+5.4V), G2 кафяв (-) и H4 зелен - сигнал. Към тях, по цветове свързвате пресостата. Съответно +5.4V - върви по сивият кабел, зеленият е сигнал и кафяв - маса.
Реле си взех от кола донор, но за свързването му ползвах помощ. Свързва се през бушони , постоянен + и + през контакт.
Компресора взима маса от купето.
И воала, вече има климатик
Остава само да се охлади добре радиатора, че налягането на фреона е високо при работа на колата на място.
Не мога да кача схемата, големината на снимките е по-голяма от позволения размер. Намират се на следния линк:
https://www.scribd.com/document/649823708/Ems-3125