Дачия Форум

Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Впечатления от сродните марки

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Hard_Cat » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 19:35:38 +0000, 2019 7:35 pm

Аз затова съм написал, че автомобилът беше на 8 км. Не съм го зорил, не съм търсил постижения с него. Който иска, търси, намира, тества и ако има желание, да сподели и потвърди или пък опровергае моите наблюдения. За съжаление нямаха друг с повече пробег - и без това, това е точната комбинация, която исках да пробвам - със слабия мотор и с автомат. Не се среща под път и над път. При повечето дилъри има с по-силния мотор. Когато бях оставил Сценика за обслужване, щяха да ми дадат заместващ Каджар, но някой го бил блъснал - нямах късмет да пробвам него. Не съм написал кардинални изводи - даже съм написал, че автомобилът е много приятен и е типичен за SUV-гамата. Но мнението си за управлението ще го променя едва тогава, когато пробвам още един и то същата модификация. Ако щеш вярвай, но между един и същ модел на Субару XV, но с различките мотори - 1,6 и 2,0 - имаше разлика в усещането за управление. По-слабият мотор се кара по-леко, по-силният и по-големият беше по-тромав. Първият е с гуми 17, вторият с 18 цола. И точно на втория отново го имаше това задържане на волана при тръгване и завиване едновременно. Всеки модел си има особености.
А за вашите тестове предполагам, че гледате дизелова версия на Каджар с 4х4, която също е с различен размер гуми от по-слабите бензинови версии с 4х2.
ИзображениеИзображениеИзображение
Извън темата:
ИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
Hard_Cat
Дачия маниак
 
Мнения: 5576
Регистриран на: Сря Сеп Сря, 01 Сеп 2010 16:36:49 +0000, 2010 4:36 pm
Местоположение: Селянин-езерняк, 30 км от Мюнхен
Автомобил: Diamonds are forever!

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Anghello » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 19:53:04 +0000, 2019 7:53 pm

Здравейте колеги ! Много добра дискусия се е заформила. В Германия средно статистически германец плаща 30 000 евро за нова кола от шоу рума. В България положението е същото, средно статическия българин плаща 30 000 лв за нова кула от шоу рума, независимо за каква марка става въпрос. Това го пише в списанието "Auto Bild"за 2019 г.
Anghello
Любител
 
Мнения: 38
Регистриран на: Пон Яну Пон, 08 Яну 2018 21:40:10 +0000, 2018 9:40 pm
Автомобил: Dacia Logan 1.5 dci

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Joro 01 » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 20:16:47 +0000, 2019 8:16 pm

Естествено дизел Владо и то 1.6, пак от опита с другия във фамилията.
Какъвто и бензин да направят, а този е до разработка от Даймлер, НЕ става, не е изпитано и мъката е голяма да го докарат до нещо смислено.
А ти, така и не написа с какъв цолаж джанти/гуми си тествал, защото аз съм тествал и със 17-ски (зимни-нови Нокиан и летни-заводски Мишелин-не е румънски) и с 19-ски и т.н.
Ти продължаваш да се опитваш да внушиш неща, които ти си знаеш, предполагаш, сигурен си, че и другите трябва така да усещат. Да, ама не. Дори един дългогодишен автомобилен състезател го интересува моето мнение, защо ли?!
Това не е фукня, а просто факт.
Казах ти и преди, че твоите разсъждения, анализи и т.н. са интересни и полезни за форума, но не се захласвай и приемай и чуждото мнение. Казах форума, а то интернет пространство, до което имат достъп много хора, които понякога приемат изнесеното за чиста монета, а не трябва.

ОК! Надавям се, като автор на темата да нямаш против и други мнения.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-348 888 км. # LAGUNA III Grandtour GT AT6 2.0 dСi+ 2010 # KADJAR 4х4 1.6 dСi 2016
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 14775
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+Laguna 3 Grandtour dCi+

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Hard_Cat » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 20:49:44 +0000, 2019 8:49 pm

Разбира се, че нямам против. Гумите бяха 17-ки, всесезонни, писах, че са Good Year, , там където по-рано написах, че и от гуми до гуми има разлика. Няма лошо да се допитват до теб, разбираемо е. Чакаме развитие на темата с още попълнения и мнения от тестове.
Моторът не е лош, на пръв тест нищо лошо не мога да кажа. Да видим, дали ще успее да се наложи като безпроблемен. Факт е, обаче, че японските производители в много модели се връщат на атмосферни мотори. В някои хибриди на Тойота и Хонда си остават атмосферните. В новата Хонда Jazz са вложили 1,5 атмосферен със 130 коня. Мазда 3 работи със 2,0-атмосферен Skyactive. Субару спря 1,6 турбо в Леворг и мина на атмосферен и при него. Ако се наложи като някакъв тренд в следващите 1-2 години, ще е ясно, че турбо-бензинът не е особено подходящ.
ИзображениеИзображениеИзображение
Извън темата:
ИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
Hard_Cat
Дачия маниак
 
Мнения: 5576
Регистриран на: Сря Сеп Сря, 01 Сеп 2010 16:36:49 +0000, 2010 4:36 pm
Местоположение: Селянин-езерняк, 30 км от Мюнхен
Автомобил: Diamonds are forever!

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Joro 01 » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 21:08:26 +0000, 2019 9:08 pm

Само като леко отклонение - спомена Хонда Джаз и атмосферен бензин, а знаеш ли какво е предписанието за масло - 0W20, а и как са изстискани тези коне ... не искам и да знам.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-348 888 км. # LAGUNA III Grandtour GT AT6 2.0 dСi+ 2010 # KADJAR 4х4 1.6 dСi 2016
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 14775
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+Laguna 3 Grandtour dCi+

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот nikentce » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 21:13:30 +0000, 2019 9:13 pm

Hard_Cat написа:...........Факт е, обаче, че японските производители в много модели се връщат на атмосферни мотори. В някои хибриди на Тойота и Хонда си остават атмосферните. В новата Хонда Jazz са вложили 1,5 атмосферен със 130 коня. Мазда 3 работи със 2,0-атмосферен Skyactive. Субару спря 1,6 турбо в Леворг и мина на атмосферен и при него. Ако се наложи като някакъв тренд в следващите 1-2 години, ще е ясно, че турбо-бензинът не е особено подходящ.


Владо, Японците изключват турбобензините единствено зарада екостандартите на Европа, защото не могат да ги покрият. В Азия, Австралия и Щатите положението е друго. Не е заради надеждността.
0886 721 778
Аватар
nikentce
Дачия маниак
 
Мнения: 455
Регистриран на: Пон Фев Пон, 29 Фев 2016 10:28:27 +0000, 2016 10:28 am
Местоположение: гр. София, в.з. Ярема
Автомобил: Dacia Duster 4х4, DCI, 110 к.с., 2016 г.

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Hard_Cat » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 21:15:36 +0000, 2019 9:15 pm

Да, винаги ми е чудно, как успяват японците да изкарат такава мощност. Моторчето се развърта до 5-5,5 хил. об. като стой та гледай. Същото масло - 0W-20, го пишат на капачката на боксерния мотор 1,6 л на Субару. На обслужването на моя приятел са му сложили 5W-30. Това пише по фактурите, а в книжката го давали в три варианта масло, според околните условия. Вероятно за по-студен климат предписват 0W-20, знам ли, каква игра имат.
ИзображениеИзображениеИзображение
Извън темата:
ИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
Hard_Cat
Дачия маниак
 
Мнения: 5576
Регистриран на: Сря Сеп Сря, 01 Сеп 2010 16:36:49 +0000, 2010 4:36 pm
Местоположение: Селянин-езерняк, 30 км от Мюнхен
Автомобил: Diamonds are forever!

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Hard_Cat » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 21:22:55 +0000, 2019 9:22 pm

Владо, Японците изключват турбобензините единствено зарада екостандартите на Европа, защото не могат да ги покрият. В Азия, Австралия и Щатите положението е друго. Не е заради надеждността.


И тука следва друг въпрос - дали не могат да покрият стандартите или просто е безмислено да инвестират в нещо, в което не са добри и ще направят сравнително ненадеждни мотори.
Но има и друг въпрос - дали пък повечето европейски турбо-бензини не са пълен бошлаф и манипулациите са на гигантско ниво, само за да минат одобрения?
Не мога да повярвам, че японците не могат да направят читав турбо-бензин за Европа. Нали точно заради покриването на изискванията се започна с даунсайзинг и турбиниране, защото с атмосферните стана невъзможно? А за Щатите и другите пазари си продават атмосферните с големи обеми и хич не им дреме за турбиниране.
ИзображениеИзображениеИзображение
Извън темата:
ИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
Hard_Cat
Дачия маниак
 
Мнения: 5576
Регистриран на: Сря Сеп Сря, 01 Сеп 2010 16:36:49 +0000, 2010 4:36 pm
Местоположение: Селянин-езерняк, 30 км от Мюнхен
Автомобил: Diamonds are forever!

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Joro 01 » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 21:24:46 +0000, 2019 9:24 pm

Hard_Cat написа:Да, винаги ми е чудно, как успяват японците да изкарат такава мощност. Моторчето се развърта до 5-5,5 хил. об. като стой та гледай. Същото масло - 0W-20, го пишат на капачката на боксерния мотор 1,6 л на Субару. На обслужването на моя приятел са му сложили 5W-30. Това пише по фактурите, а в книжката го давали в три варианта масло, според околните условия. Вероятно за по-студен климат предписват 0W-20, знам ли, каква игра имат.

Ами не, не е за Сибир и Канада, за Европа го дават.
Като втори вариант за Европа е 5w20.
Днес се наложи да правя справка конкретно за 1.4 ІІІ "стария" двигател.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-348 888 км. # LAGUNA III Grandtour GT AT6 2.0 dСi+ 2010 # KADJAR 4х4 1.6 dСi 2016
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 14775
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+Laguna 3 Grandtour dCi+

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот nikentce » Сря Авг Сря, 14 Авг 2019 21:43:34 +0000, 2019 9:43 pm

Hard_Cat написа:
Владо, Японците изключват турбобензините единствено зарада екостандартите на Европа, защото не могат да ги покрият. В Азия, Австралия и Щатите положението е друго. Не е заради надеждността.
.......
Не мога да повярвам, че японците не могат да направят читав турбо-бензин за Европа. Нали точно заради покриването на изискванията се започна с даунсайзинг и турбиниране, защото с атмосферните стана невъзможно?


Е те точно тук е разковничето :). Японецът не е склонен да лъже като Европееца :)
0886 721 778
Аватар
nikentce
Дачия маниак
 
Мнения: 455
Регистриран на: Пон Фев Пон, 29 Фев 2016 10:28:27 +0000, 2016 10:28 am
Местоположение: гр. София, в.з. Ярема
Автомобил: Dacia Duster 4х4, DCI, 110 к.с., 2016 г.

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Stucko » Чет Авг Чет, 22 Авг 2019 12:08:32 +0000, 2019 12:08 pm

Извън темата:
Някой май си беше харесал Субару и го кефеше че има бутони. Побързай, че май отиват на зле нещата в новия :D
2020 Subaru Outback XT
Аватар
Stucko
Дачия маниак
 
Мнения: 306
Регистриран на: Сря Юли Сря, 05 Юли 2017 14:23:32 +0000, 2017 2:23 pm
Автомобил: Dacia Logan MCV 1.5 dCi 90 к.с.

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Hard_Cat » Чет Авг Чет, 22 Авг 2019 12:49:45 +0000, 2019 12:49 pm

Извън темата:
Даваш линк за Аутбак, а той ми е един номер по-голям. Новият Форестър е с таблото на настоящите XV/Impreza. Засега нещата са под контрол.
ИзображениеИзображениеИзображение
Извън темата:
ИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
Hard_Cat
Дачия маниак
 
Мнения: 5576
Регистриран на: Сря Сеп Сря, 01 Сеп 2010 16:36:49 +0000, 2010 4:36 pm
Местоположение: Селянин-езерняк, 30 км от Мюнхен
Автомобил: Diamonds are forever!

Re: Kadjar 1.3 TCe 140 GPF+7DCT - тест-драйв

Мнениеот Joro 01 » Чет Авг Чет, 22 Авг 2019 14:54:53 +0000, 2019 2:54 pm

По въпроси за други марки - viewtopic.php?f=40&p=121604#p121604
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-348 888 км. # LAGUNA III Grandtour GT AT6 2.0 dСi+ 2010 # KADJAR 4х4 1.6 dСi 2016
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 14775
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+Laguna 3 Grandtour dCi+

Предишна

Назад към Renault / Nissan

  • Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта