Дачия Форум

Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Впечатления от сродните марки

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Hard_Cat » Пет Яну Пет, 31 Яну 2020 16:01:43 +0000, 2020 4:01 pm

Когато стигнах до прискърцването от колана, се сетих, че докато карах Симбола (първата нова кола в живота ми), на всяко вдишване и издишване коланът ми скърцаше откъм ръчната. После с двете Дачии нямах звукови ефекти. Сега в Сценика скърца коланът на пътника до шофьора. Всеки път казвам на съпругата ако може да не диша, че всеки път го чувам.
Симболът ми още от нов потракваше по същия начин през определени неравности. След инвестирано в разследване време, го отдадох на конструктивната особеност на лагера на амортисьора и тампона, който стърчи над гнездото си в моторния кош - и двата. А те стърчат, защото при завой се накланят и тогава обират луфта. Ама при дупка се блъскат директно в метала под тях.
ИзображениеИзображение[/url] Изображение
Извън темата:
ИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
Hard_Cat
Дачия маниак
 
Мнения: 5682
Регистриран на: Сря Сеп Сря, 01 Сеп 2010 16:36:49 +0000, 2010 4:36 pm
Местоположение: Селянин-езерняк, 30 км от Мюнхен
Автомобил: Diamonds are forever!

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Хектор » Съб Фев Съб, 01 Фев 2020 09:09:01 +0000, 2020 9:09 am

velito написа:. .......
.Второто нещо, което всъщност го има още от миналата зима е един звук от предното окачване от лявата страна, който аз оприличавам на нещо средно между скърцане и тропане. Проявява се, когато минавам през по-отсещени легнали полицаи или вдлъбнат асфалт, при условие, че температурата е под 10 градуса, като закономерността е колкото по-студено, толкова по-силно и ясно се чува......

здравей, при мен се появи същият дефект и проблемът беше решен ( в Аутофранс) със смяна на амортосьорите - комплект. Не знам кой е приемчика, но ти препоръчвам да се обърнеш към Стефан. В Аутофранс наистина имат добро отношение към клиента и се стараят да решат ороблема, доколкото позволява политиката на централата на Рено.
Аватар
Хектор
Дачия маниак
 
Мнения: 1044
Регистриран на: Чет Авг Чет, 14 Авг 2014 13:51:17 +0000, 2014 1:51 pm
Местоположение: София
Автомобил: Renault MEGANE Sedan IV 1.5 Dci

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот velito » Съб Фев Съб, 01 Фев 2020 22:00:45 +0000, 2020 10:00 pm

Hard_Cat написа:...Всеки път казвам на съпругата ако може да не диша, че всеки път го чувам...

:D Това беше добро.

Ами да, със Стефан контактувам. В интерес на истината и аз съм на мнение, че от всичките представители, в АутоФранс 3000 имат най-адекватно поведение. Но като навсякъде се опитват и те да минат по тънката лайсна и обичат да се правят на гърмени зайци. Мegane IV e модел на повече от 3 години и вече са известни доста проблеми по колата. Специално тези с биалетките и скърцащите ограничителни тампони на амортисьорите са може би двата най-популярни проблема известни в цяла Европа. При биалетките общо взето няма мърдане и ги сменят на конвейер за 15 минути. Но при амортисьорите не е така, защото реално това скърцане не оказва никакво влияние на работата на амортисьорите, следователно за Renault няма проблем. Дразнещо е за ушите на собственика. Доколкото успявам да сравня тези тампони на Megane I и Megane IV, че даже и на Clio IV, тия тампони са си все същите от 20 години насам, което ме навежда на мисълта, че просто както при биалетките са използвани некачествени материали. Аз такава филхармония от окачване на моя кола досега не бях чувал.

Хектор, на теб на колко хиляди ти смениха амортисьорите? Късметлия си, че са ти ги сменили и вече го няма скърцането, защото практиката е да се смазва, което има временен ефект, а километрите и времето вървят. И така, докато стигнеш 30 000 км или 2 години, след което всички знаем каква е гаранцията на амортисьорите.
Пътувайте с мен на http://www.gezinotix.blogspot.com
Изображение- Renault Megane IV 1.2 TCe EDC7
Изображение- Dacia Logan II 0.9 TCe BVM5
Снимки Renault Megane IV Sedan 1.2 TCe Intense
Снимки Dacia Logan II 0.9 TCe Laureate
Аватар
velito
Дачия маниак
 
Мнения: 287
Регистриран на: Пон Май Пон, 30 Май 2011 19:15:49 +0000, 2011 7:15 pm
Местоположение: Sofia
Автомобил: Renault Megane IV Sedan 1.2 TCe Intense

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Хектор » Съб Фев Съб, 01 Фев 2020 23:08:56 +0000, 2020 11:08 pm

Ами трябва да гледам в историята ама някъде през миналата зима, значи около 30 к. . При мен също ги смазваха, също имаше кратък ефект, но аз карам много и разбира се ефектът бързо отминава. Та така...а иначе тези другите дреболии, които описваш при мен ги няма. Общо взето, след като оправиха окачването , няма други проблеми. Само в студените дни Старт-Стопа отказва централно у направо се самоизключва (така беше и миналата зима) , но явно е за добро. :lol: ...някакъв висш разум проявява каляската....
Поздрави!
Аватар
Хектор
Дачия маниак
 
Мнения: 1044
Регистриран на: Чет Авг Чет, 14 Авг 2014 13:51:17 +0000, 2014 1:51 pm
Местоположение: София
Автомобил: Renault MEGANE Sedan IV 1.5 Dci

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот borracho » Нед Фев Нед, 02 Фев 2020 08:44:35 +0000, 2020 8:44 am

С интерес следя темата. При мен няма никакво скърцане, свистене, виене и тропане. Единствено биалетките. Иначе старт-стоп системата и при мен зимата сработва рядко. Така беше и предната зима.
Moskvich 1974 2138(408) - 1974-1993 първо тате после аз
Opel Ascona 1985 1.6E - 1993-1998
Trabant 1988 601 - 2000-2003
WV Polo 1992 1.2 - 2005-2009
Toyota Corolla 2004 D-4D 2000cm3 90hp - 2009-2017
Renault Megane Sedan 2018 Intens Energy dCI 110 - 2018
Аватар
borracho
Любител
 
Мнения: 52
Регистриран на: Чет Ное Чет, 13 Ное 2008 16:47:12 +0000, 2008 4:47 pm
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Renault Megane Sedan Intens Energy dCI 1

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот velito » Чет Фев Чет, 13 Фев 2020 15:12:03 +0000, 2020 3:12 pm

Кратката версия на развитието по темата е, че свършиха работа, обаче трябва човек да ги понатяга от време на време, защото се отпускат. Смениха ми предните амортисьори, че даже и заместващ автомобил ми дадоха. Колата сега няма нищо общо с преди. Изводът, който си направих от тази случка, както и от останлият ми опит до момента показва, че в оторизираните сервизи си много добре дошъл за смяна на консумативи и евентуално за някаква по-дребна гаранционна претенция. В останалите случаи, ако не си подготвен, подходът им е да те накарат да се откажеш да се занимаваш с тях. На който му е интересно може да продължи да чете детайлите.

Понеже още покрай вратата миналата година ми омръзна да хвърча като линейка по пътищата до АутоФранс и обратно, този път наистина ми дойде в повече. Първо, опитах се да не се ядосвам, че колата беше за диагностика в сервиза (4 часа), на базата на която ми смениха част, която май изобщо не трябваше да се сменя и ми връчиха колата най-гордо с гаранция от Renault, че всичко е точно, след още цял работен ден в сервиза. После, обаче, ме издразни адски много това, че трябва да чакам за някакво решение от Рено, което според мен им е ясно като бял ден. Въпреки това, чаках това решение кротко 3 дни и това от своя страна ме провокира да се поразровя какви точно са ми правата за ползване на заместващ автомобил. Струва ми се нелепо да ходя по 100 пъти за едно и също нещо в сервиза, да си хабя отпуската, времето и да ме лишават от нещо, което съм си купил, за да използвам и, на което разчитам. Един път заради това, че колата явно има прозводствени дефекти и второ, че от сервиза изпитват затруднения при гаранционното им отстраняване. И така, направих запитване към Рено-Нисан България, защото в гаранционните условия има една точка, че ако колата седи повече от 3 часа в сервиз за гаранционен ремонт дори да е в движение, ми се полага заместващ автомобил в срок до 3 дни. В запитването си им прикачих и файла с общите гаранционни условия, който са ми предали при покупката на автомобила. От там счупиха тъпометъра с отговора си, като ми споменават някакви 48 часа, които не са упоменати никъде в условията и въпреки, че ги попитах 3 пъти къде мога да ги видя тия 48 часа, тактично ми заобикалят отговора и не си отговорили до ден днешен. Но най-много ме издразни края на писмото, което е:„Поздрави, Екипът на Рено-Нисан България“. Да контактувам с някакъв анонимен екип на Рено-Нисан България ме наелектризира още повече и резултата беше, че след 45 минути ми се обадиха от АутоФранс с решението от Рено. Казаха ми, че решението е амортисьорите да се смажат, но за всеки случай, ще поръчат и нови амортисьори. И тук вече като чух думата „смазване“, директно дадох на късо. Питах ги, как са взели решение, че трябва да се смени стабилизиращата щанга. Оказа се, че в сервиза работят доктори със слушалки, защото колата ми била тествана с незнам си какъв инструмент, с който щангата се била натискала и с някакви слушалки механика слушал, а пък незнам си какъв уред показал, че шума бил идвал най-силно от щангата и разни такива глупости, които не исках да слушам до край. ОК, вероятно разполагат с Hi-Tech уреди за диагностика, обаче, на втория ми въпрос, тоя същия доктор със слушалките не чу ли абсолютно същия шум след като са сменили щангата, та ми върнаха колата все едно всичко е 6, настана мълчанието на агнетата. Наслушах се на толкова нелепи обяснения и оправдания, жалко че нямам записи на разговорите, да чуете колко нелепо звучеше цялата комуникация. Както и да е, амортисьорите дойдоха експресно за по-малко от 24 часа и директно се пристъпи към смяна на амортисьорите, понеже им казах, че номера с 30-те хиляди километра няма да мине. Поисках си всичката докумантация от самото начало, какво точно е правено по колата, на кои дати и на колко км. По принцип, съвсем преднамерено не се оплаках миналата зима и да си спестя сегашните драми, с надеждата че са утъпкали пътеката с тия амортисьори, както са я утъпкали с биалетките, ама явно нямат желание. Все пак едно е смяна на биалетки, а съвсем друго е смяна на амортисьори. Освен това, нали колата беше на ТО, на което всичко беше „перфектно“. А реално, мойта кола мина ТО с разбита биалетка и дефектни амортисьори. На мен ми ясно, че никой няма да ми се обади и да ми каже „Абе твоята кола има части от кофти партида“, но поне могат да не се правят на ударени и да не ме разкарват по 100 пъти лишавайки ме от кола, която съм купил и най-вече съм си купил гаранцията на новата кола. По сервизите винаги мога да се влача и със стара кола, която струва 10 пъти по-малко.

Не съм решил още как да процедирам с анонимниците от Екипът на Рено-Нисан България относно условията за заместващ автомобил, защото и при тях настана мълчанието на агнетата и не ми отговорят на въпроса. Само ми казаха, че от АутоФранс 3000 ще ми предоставят заместващ автомобил. Обаче, това е защото наистина ми се полага според общите условия ли или понеже се размрънках ли е, на мен не ми стана ясно. Проверих си документите от Дачията и там тази точка буквално липсва, което потвърждава това, че Дачия не дава заместващ автомобил, както не веднъж се е коментирало във форума.

Всичко това се случи в интервала от 29 005 км. до 29 540 км. и на година и 8 месеца. И както винаги, на финала чувствата са смесени - хем свършиха работата, хем без разправии не мина.
Аз под наистина добро обслужване разбирам, например, това което ми се случи с крайно непретенциозния ми телефон Нокиа за 399 лв. След 5 месеца употреба на дисплея му се появиха жълти петна. Занесох го в оторизирания сервиз за гаранционен ремонт, където ми казаха, че телефона ще престои в сервиза от 3 до 10 работни дни и ми предложиха заместващ телефон без да съм си и помислял, но го отказах, просто защото имам стар, готов и настроен за употреба. Накрая телефонът ми беше готов за по-малко от 48 часа и дисплея така му е сменен, че чак не можах да повярвам, как са го постигнали и то от първия път. Но не това ме интересува, за мен е важно, че продължавам да си го ползвам без да ми се е развалил кефа и знам, че мога да разчитам на сервиза.
Последна промяна velito на Чет Фев Чет, 13 Фев 2020 17:11:38 +0000, 2020 5:11 pm, променена общо 1 път
Пътувайте с мен на http://www.gezinotix.blogspot.com
Изображение- Renault Megane IV 1.2 TCe EDC7
Изображение- Dacia Logan II 0.9 TCe BVM5
Снимки Renault Megane IV Sedan 1.2 TCe Intense
Снимки Dacia Logan II 0.9 TCe Laureate
Аватар
velito
Дачия маниак
 
Мнения: 287
Регистриран на: Пон Май Пон, 30 Май 2011 19:15:49 +0000, 2011 7:15 pm
Местоположение: Sofia
Автомобил: Renault Megane IV Sedan 1.2 TCe Intense

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот ivan_zlatev » Чет Фев Чет, 13 Фев 2020 16:59:39 +0000, 2020 4:59 pm

За съжаление си абсолютно прав колега. Аз с Дачията веднъж им сърбах попарата за липсата на гаранция за дефектирал амортисьор на 40к км.
В официалните сервизи голяма част от служителите са некомпетентни и не желаещи клиента да остане доволен от сервиза. За да се накарат да свършат някаква гаранционна работа трябва със скандали и много упоритост, защото постоянно се опитват да убедят клиента как било нормално или как нищо те не откривали.
P.s. Пожелавам ти повече да не се занимаваш съ сервизи, да си карате колата със здраве и все така да Ви води на красивите места от пътеписите!
Уеб решения за Вашия бизнес - уеб дизайн, е-магазини, SEO оптимизация!
Уеб сайт: http://zlatevsoft.com/
Аватар
ivan_zlatev
Дачия маниак
 
Мнения: 319
Регистриран на: Съб Фев Съб, 12 Фев 2011 08:47:40 +0000, 2011 8:47 am
Местоположение: Варна- София
Автомобил: Renault Megane Sedan 1,3 TCE EDC, Intens

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Joro 01 » Чет Фев Чет, 13 Фев 2020 18:57:40 +0000, 2020 6:57 pm

Мдааа, без Коментар!
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-350 750 км. # LAGUNA III Grandtour GT AT6 2.0 dСi+ 2010 # KADJAR 4х4 1.6 dСi 2016 и 2018
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 15197
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+Laguna 3 Grandtour dCi+

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Hard_Cat » Чет Фев Чет, 13 Фев 2020 19:11:16 +0000, 2020 7:11 pm

Забавно за четене и цъкане с език, но ти съчувствам напълно за неудачите. Наскоро имах и аз премеждие, но ше го напиша в моята тема за Сценика. При мен беше колосална драма!
ИзображениеИзображение[/url] Изображение
Извън темата:
ИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
Hard_Cat
Дачия маниак
 
Мнения: 5682
Регистриран на: Сря Сеп Сря, 01 Сеп 2010 16:36:49 +0000, 2010 4:36 pm
Местоположение: Селянин-езерняк, 30 км от Мюнхен
Автомобил: Diamonds are forever!

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот momcho_bg » Чет Фев Чет, 13 Фев 2020 19:19:03 +0000, 2020 7:19 pm

Мда, аз винаги съм се чудил при ТО как успяват да проверят толкова системи по автомобила за такова кратко време.
momcho_bg
Дачия маниак
 
Мнения: 304
Регистриран на: Сря Юли Сря, 24 Юли 2013 19:26:18 +0000, 2013 7:26 pm
Местоположение: Червен бряг
Автомобил: Дачия Логан 1,5 dci, 68 hp, фаза 1

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Us3rNam3d » Чет Фев Чет, 13 Фев 2020 22:59:08 +0000, 2020 10:59 pm

momcho_bg написа:Мда, аз винаги съм се чудил при ТО как успяват да проверят толкова системи по автомобила за такова кратко време.


Защото не го правят! Ако говориш за онзи лист с тикчетата, където могат да те накарат уж да се чувстваш много сигурен, на него хич му нямам вяра :D . На един от тях (трябва да го изровя и да го снимам) от ТО преди 2 години, имаше тикче, на отметка за ЕЛЕКТРИЧЕСКИ автомобил, после задраскано. Някои се е бил автоматизирал :lol:
Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi 90 `15
Renault Kadjar Gold 1.2 TCe 130 `16
Аватар
Us3rNam3d
Дачия маниак
 
Мнения: 499
Регистриран на: Вто Яну Вто, 13 Яну 2015 18:25:27 +0000, 2015 6:25 pm
Местоположение: Бургас (Сарафово) / София (Лагера)
Автомобил: Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi

Предишна

Назад към Renault / Nissan

  • Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта