Тази година се постарах повече и изминах 15 000 км. за по-малко от 12 месеца.

По този повод направих обслужване, като освен стандартните неща масло, филтри и т.н., смених и запалителните свещи, които според документацията се сменят на 60 000 км или 4 години. Други забележки няма, даже се изненадах, че и накладките още не били за смяна. Сервиза е АутоФранс 3000, общата стойност с ДДС е 403 лв., аз - доволен.

Оригиналните свещи са с марка NGK и изглеждат по следния начин след 60 000 км. изминати в съотношение градско(30%):извънградско(70%).


На пипане са абсолютно сухи, цвета на електродите е светло кафеникав и без нагари. Единствено ме озадачи черния пръстен в началото на резбата, който е сух на пипане. Баща ми каза, че са супер, а пък аз поразгледах малко снимки и обяснения на различно изглеждащи свещи и в крайна сметка изглеждат като извадени от нормално работещ бензинов двигател, което и по принцип е очакваното де

.
И последното ново покрай мен е, че отдавна имах мерак да покарам неевропейски автомобил и затова реших да "скъсам" 14-годишната връзка с Renault и производните и си поръчах един такъв. Докато пристигне, ще продължа да си карам Мегана със същата любов

. За след това, ако има мераклия на моя Меган може да се свърже с мен и да си го заплюе, иначе ще отиде в оказиона.
За финал една снимка от лятото:
