Както написах в съседната тема за Реното, то бе продадено, тъй като напоследък като втори автомобил не ни трябваше такъв с такива размери.
Заместникът - Nissan Juke, 3 цилиндъра, 999 кубика, бензин 117 конски сили. Автоматична кутия с два съединителя DCT, ниво Accenta (което се пада следващото след базовото) попринцип искахме N-Connecta, но за него щеше доста да се почака, та... Цвят син металик (като Сандерото ми, една идея по- светло), като по- натам ще направим тавана черен.
Оборудването като за това ниво е доста приятно и включва неща като:
ЛЕД светлини отпред и отзад, ЛЕД фарове за мъгла, пера за смяна на предавките от волана, подгрев на седалките, автоматично сгъваеми странични огледала и други, ето линк към брошура,на който му е интересно:
https://www.sofia.nissan.bg/uploads/202 ... 012022.pdf
Колата се кара главно в Бургас, но през следващите две седмици ще е при мен, та ще мога да споделя повече впечатления и да кача някоя друга снимка. Това за мен е доста важно, защото ако се окаже сполулива, мисля да я глася за заместник на сегашната ми (Сандеро Степ 2 генерация) като му дойде времето.
Вчера я покарах доста, та имам някои впечатления. Всичко описано по- долу е лично мое мнение спрямо другите автомобили, до които съм имал досег досега. Колата на този етап е на 14 000км вече, тъй като бе закупена през лятото, така че вече би трябвало да е разработена. Започвам с впечатления, няма да са подредени подред.

1. Качеството на сглобката е по- добре от това на Каджара. Това е лично мнение, въпреки че има на повече места пластмаса, то всичко изглежда доста по- добре сглобено и подбрано.
2. Вози доста меко, но не прекалено меко - паветата в София не се усещат. Нищо не дрънчи вътре при преминаване през такива.
3. Волан - електрическа рейка, същата като при новите Дачии и Каджара, нищо ново за мен - супер удобно, воланът се върти с един пръст. Втвърдява се една идея повече от този на Каджара с увеличаване на скоростта.
4. Инструментите на таблото са подредени супер - отляво оборотомер, отдясно скоростомер. Между тях се намира дисплеят на борд- компютъра, като от него може да се следят и други неща - разход, скорост (дигитално), коя песен върви от блутута, радио, температура отвън, TPMS. От него също се включват и изключват отделните системи за сигурност (разпознаване на знаци, ESP, автоматично спиране, следене на лентата и др). Има и много други неща, но в момента не се сещам. Общо взето всяка необходима информация може да се намери там. Аналогови инструменти за температура и гориво, което също много ми харесва.
5. Мултимедията е без навигация, тъй като поддържа Android Auto и Apple CarPlay- не съм ги пробвал още, но четох добри отзиви, ще видим. Иначе относно самата медия няма много какво да кажа- работи бързо, разположена е централно, не сочи към водача, качеството на разговорите е най- доброто, което съм използвал до сега, поддържа свързване на два телефона едновременно. Музиката е на ниво, мисля, че има 6 говорителя, 4 във вратите и 2 пищялки, напълно достатъчни. След лека калибрация стана чудесно.
6. Климатроникът определено работи по- умно от на Каджара. За пръв път не ми се налага да го пипам къде да духа. Заложих градусите, авто режим и не съм поглеждал към него след това. Подгрева на седалките загрява доста бързо, има две степени, на втората чак неприятно горещо става

7. Относно седалките - изглеждат доста спортно, но се удобни. Регулират се във всички посоки. Не съм я пробвал на дълъг път, така че не мога да споделя впечатления за това все още.
8. Отзад има доста повече място от Сандерото и предишния Juke. Повече впечатления за това също след време, като се качим повече хора. Багажникът е с около 50л по- малък от този на Каджара. Ще видим как ще е. Както споменах - не ни трябва вече толкова голяма кола, така че... Има си подвижден под, като се качи на второто ниво пода е равен, доста удобно за качване на куфари и други по- тежки неща. Резервната гума е пълноразмерна.
9. Видимостта назад е леко ограничена, но пък си има камера. Не е болка за умиране. Останалата видимост (напред, настрани) е ОК!
10. Колата е с нормална ръчна. КЕФ!
11. Автомата - накратко: 7 предавки. Сменя бързо, харесва ми как се държи. Замисля се леко при кик даун, но това ще се коригира със стила на каране

12. Двигателят - много е рано за пълни впечатления, но определено ми допада, въпреки че е 3 цилиндров. Не му липсва тяга, поне в градски условия, като го сриташ е отзивчив. Стори ми се, че върви горе долу наравно с моята, въпреки че е по- тежка и ВМ е с 20 нм по- малък.
За сега е това. По- късно ще кача снимки и други впечатления, ако се сетя
