Дачия Форум

Mazda 3 sedan, e-Skyactiv-G, 6AT, 2022 г. за velito

Мнения за свързани и несвързани с Dacia марки автомобили

Mazda 3 sedan, e-Skyactiv-G, 6AT, 2022 г. за velito

Мнениеот velito » Чет Юли Чет, 07 Юли 2022 15:04:28 +0000, 2022 3:04 pm

Вчера се разделих с Megane-a след 4г. и 2 месеца и изминати 65 876 км. Оставих го в оказиона на Омникар срещу ИКЕА. Също от вчера, се возя в Мазда 3 седан, която беше на 9 км. :wink:
Пътувайте с мен на http://www.gezinotix.blogspot.com
Изображение- Mazda 3 BP e-Skyactiv-G 122 6AT
Изображение- Renault Megane IV 1.2 TCe EDC7
Изображение- Dacia Logan II 0.9 TCe BVM5
Аватар
velito
Дачия маниак
 
Мнения: 336
Регистриран на: Пон Май Пон, 30 Май 2011 19:15:49 +0000, 2011 7:15 pm
Местоположение: Sofia
Автомобил: Mazda 3 Sedan e-Skyactiv-G 122, 6AT

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Joro 01 » Чет Юли Чет, 07 Юли 2022 15:46:27 +0000, 2022 3:46 pm

ЧЕСТИТО!
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16586
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот cempay » Чет Юли Чет, 07 Юли 2022 16:29:20 +0000, 2022 4:29 pm

Ай честито !
Споделяй тук впечатления и от новата кола !
Лада-Нива 1.7 -ВСЪДЕХОД
Сандеро Степуей 1.5 dci
cempay
Дачия маниак
 
Мнения: 1757
Регистриран на: Пон Юни Пон, 20 Юни 2016 22:17:19 +0000, 2016 10:17 pm
Местоположение: Варна
Автомобил: Лада Нива , Сандеро Спепуей 1.5dci

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот teodordt » Пет Юли Пет, 08 Юли 2022 07:46:41 +0000, 2022 7:46 am

Честито!
Изображение
Изображение
Tuned by ECU-chip (Thank you, Nicky!)+PedalBox+IXEH20TT
Джеймс Мей, "Топ Гиър", сезон 14, еп.1:
"Щастлива кола е тази Дачия Сандеро!"
Мои материали има и тук: https://accountingnews.bg
Аватар
teodordt
Дачия маниак
 
Мнения: 5287
Регистриран на: Вто Авг Вто, 02 Авг 2011 10:42:21 +0000, 2011 10:42 am
Местоположение: Варна
Автомобил: Dacia SanderoI 1.2 16V 75+hp D4F E2

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Хектор » Пет Юли Пет, 08 Юли 2022 12:45:35 +0000, 2022 12:45 pm

Честито!
Аватар
Хектор
Дачия маниак
 
Мнения: 1164
Регистриран на: Чет Авг Чет, 14 Авг 2014 13:51:17 +0000, 2014 1:51 pm
Местоположение: София
Автомобил: MEGANE Sedan IV Intense +1.5 Dci EDC7

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот velito » Пон Юли Пон, 11 Юли 2022 12:33:59 +0000, 2022 12:33 pm

Благодаря!
Колата е с атмосферен бензинов двигател с директно впръскване. Казват му Skyactive-G, 2.0 литра, 122 кс, 213 nM при 4000 оборота. Има деактивация на два от цилиндрите, когато не се подава газ или при равномерно движение на равно. Води се "мек" хибрид с 48V допълнителна батерия, която се зарежда, когато не се подава газ и/или се натиска спирачка. Принципно не може да се движи изобщо на ток, само гаси двигателя под 20 км/ч (не винаги), когато се готвя да спирам на светофар. Абе, накратко го разбирам, като по-мощна S&S система.

Скоростната кутия е 6 степенна автоматична, т.нар., класическа с хидротранформатор (torque-converter). Има само два режима - нормален и спорт, липсва ECO-то. :D За момента впечатленията ми са, че работи по-мазно при спокойно каране спрямо EDC7. При натискане мисли повече от EDC7. Има пера за превключване, които реагират по-бързо от рязкото натискане на газта за сваляне на предавка, така че ще мога да се подготвям при изпреварване. В града с 50км/ч се движи на 5-та предавка и е някъде между 1000 и 1250 оборота. Нямам идея как е възможно това, подозирам, че батерията помага.

В интериора колата е доста изчистена. Няма нито един тъч бутон (търсен ефект). Всичко се управлява с физически бутони, а за мултимедията има една шайба+няколко бутона в централната конзола, с която се управлява всичко. Доста е удобно, неразсейващо и като си подпреш ръката на подлакътника е супер стабилно. Няма никакъв шанс да "тъчнеш" нещо без да искаш, докато си в движение и колата друсне.

В Мазда нямаш никакви опции за избор и индивидуалност на оборудването. Пакетите са стандартни и на който му е любопитно може да разгледа брошурата от сайта, понеже нещата са доста за изреждане. Моeто ниво на оборудване се води Style+Sound, като допълнително си купих от аксесоарите теглич, стелка за багажник, секретни болтове и резервна гума(патерица) с ключ и крик, понеже колите идват с дезодоранти. Отделно в Мазда въобще не обичат персонални поръчки и дадоха всичко от себе си да взема кола на склад или такава, която е произведена и пътува, но нищо не беше това, което исках. В крайна сметка, с известна степен нежелание, ми направиха индивидуална поръчка на 11.02, като в началото на Март потвърдиха, че колата ще се произведе на 30.04 и ще акостира на 28.06 в БГ. В последствие, колата беше произведена на 20.04 с очаквана дата на доставка 10.06, а новината, че е дошла в БГ получих на 13.06. Регистрираха я на 30.06, а я взех на 06.07, понеже последните две седмици на Юни бях на почивка с Мегана (като за финал му направих 3000 км.).
Пътувайте с мен на http://www.gezinotix.blogspot.com
Изображение- Mazda 3 BP e-Skyactiv-G 122 6AT
Изображение- Renault Megane IV 1.2 TCe EDC7
Изображение- Dacia Logan II 0.9 TCe BVM5
Аватар
velito
Дачия маниак
 
Мнения: 336
Регистриран на: Пон Май Пон, 30 Май 2011 19:15:49 +0000, 2011 7:15 pm
Местоположение: Sofia
Автомобил: Mazda 3 Sedan e-Skyactiv-G 122, 6AT

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот ivan_zlatev » Пон Юли Пон, 11 Юли 2022 14:10:04 +0000, 2022 2:10 pm

Честито!
Със здраве да си я карате и на много интересни места да Ви закара :)
Може ли да направиш едно сравнение на Мегана с Маздата по отношение на возия, обезшумяване, пътно поведение( основно директност на волана), за да имам идея когато реша да сменям моята, да включа ли Мазда в списъка?
Предварително Благодаря!
Поздрави.
Уеб решения за Вашия бизнес - уеб дизайн, е-магазини, SEO оптимизация!
Уеб сайт: http://zlatevsoft.com/
Аватар
ivan_zlatev
Дачия маниак
 
Мнения: 341
Регистриран на: Съб Фев Съб, 12 Фев 2011 08:47:40 +0000, 2011 8:47 am
Местоположение: Варна- София
Автомобил: Renault Megane Sedan 1,3 TCE EDC, Intens

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот velito » Пон Юли Пон, 11 Юли 2022 15:58:58 +0000, 2022 3:58 pm

Относно возията, първо да кажа, че колата е с гуми 215/45/R18 и усещането е следното:
1. По-дървено усещане като се минава през дупки. Най-силно ми правят впечатление някакви незначителни пукнати по асфалта.
2. Чувствително не се накланя странично колкото Мегана. Например, като въртя по модерните кръгови из София с обратен наклон и странен радиус на завиване.
Ако трябва да обобщя, по-стабилно и по-стегнато(дървено) поведение срещу по-залитащо и по-комфортно поведение.
Обезшумяването е определено в полза на Маздата. Малко съм изненадан, първо заради по-големите гуми, второ че задните врати и багажник се затварят малко със звук на празен варел.
Волана е по-директен, а като твърдост е някъде към Sport настройката на Мегана. Този волан няма настройки, уж се самонастройва според скоростта, но определено ми липсва Comfort настройката на Мегана за града.
Пътувайте с мен на http://www.gezinotix.blogspot.com
Изображение- Mazda 3 BP e-Skyactiv-G 122 6AT
Изображение- Renault Megane IV 1.2 TCe EDC7
Изображение- Dacia Logan II 0.9 TCe BVM5
Аватар
velito
Дачия маниак
 
Мнения: 336
Регистриран на: Пон Май Пон, 30 Май 2011 19:15:49 +0000, 2011 7:15 pm
Местоположение: Sofia
Автомобил: Mazda 3 Sedan e-Skyactiv-G 122, 6AT

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот velito » Вто Юли Вто, 19 Юли 2022 21:59:18 +0000, 2022 9:59 pm

Омникар са пуснали обява - Renault Megane, ако все пак някой от форума реши да прави upgrade :D . Цялата история на колата е ясна от темата.
Пътувайте с мен на http://www.gezinotix.blogspot.com
Изображение- Mazda 3 BP e-Skyactiv-G 122 6AT
Изображение- Renault Megane IV 1.2 TCe EDC7
Изображение- Dacia Logan II 0.9 TCe BVM5
Аватар
velito
Дачия маниак
 
Мнения: 336
Регистриран на: Пон Май Пон, 30 Май 2011 19:15:49 +0000, 2011 7:15 pm
Местоположение: Sofia
Автомобил: Mazda 3 Sedan e-Skyactiv-G 122, 6AT

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот velito » Сря Авг Сря, 03 Авг 2022 16:37:26 +0000, 2022 4:37 pm

Чак сега забелязах, че покрай еуфорията съм забравил най-важното, а именно снимките:

Изображение
Изображение
Изображение

Изминах малко над 2500 км., като на 1000 км ме викнаха да отида в сервиза, за да проверят дали всичко по колата е "сработило" както трябва. Това посещение е извън нормалните обслужвания и не е задължително или обвързващо с гаранцията. Не съм плащал нищо.

Определено най-силно впечатление ми прави пътното поведение на колата. Усещането е доста по-различно от това, което съм карал до сега. Силно ме изненада извънградския разход, който се върти около 5,3л/100км реални, а дори при едното ми пътуване до Хисаря и обратно по подбалканския път, замерването беше 4.7л/100км. От този атмосферен двигател и с този тип автоматична кутия, очаквах реални стойности около 7. Освен това, за първи път имам кола, която показва повече изгорено гориво по борд (с 0,2л/100), отколкото при зареждане. За съжаление, бордовия компютър не показва средна скорост, което ми е и една от забележките към колата. Като засегнах забележките, друго което не ми харесва особено са няколкото пиано лак елементи в централната конзола и вратите, които се драскат само докато дишам. По същественото нещо, което ме дразни е японската логика на keyless системата, която вместо да ме улеснява, ми пречи до степен, че съм на път да я деактивирам и да си използвам дистанционното. Просто на Рено keyless системите са от друго измерение. От Реното също ми липсва и Soft режима на климатроника. На Маздата на моменти работи прекалено агресивно за моите възприятия.
Нещо, с което все още се опитвам да свикна е поведението на скоростната кутия при изкачване и при по-рязко подаване на газ. На баирите, на които с Дачията съм се движил на пета и с Реното на 7-ма без да се връщат предавки, Маздата задължително връща от 6-та на 5-та, за да държи обороти, че понякога и на 4-та. Не бих казал, че колата изпитва затруднения, просто си търси оптималния въртящ момент, който е по-нагоре. Същото се случва и например като се движа по магистралата със 120км/ч и натисна да изпреварвам, се смъква 5-та предавка, което ме изненадва повече. Харесва ми, обаче, че при спускане тази кутия връща много предавки и активно се използва моторната спирачка. И така, в много краен случай ми се налага да натискам спирачка при спускане. С EDC-то си се засилвах почти като все едно съм изключил от скорост. Друго не се сещам за момента, освен че на тази кола също ще и сложа всесезонни гуми. Понеже много ме стресира ниския профил на гумите, мисля да сложа гуми 225/45, което би трябвало да е ОК за джанта 7J и така да се увеличи профила с 5 мм. :D. Освен това, от този размер има значително повече избор на гуми, за разлика от 215/45, където избора е основно между незнайни за мен марки.
Пътувайте с мен на http://www.gezinotix.blogspot.com
Изображение- Mazda 3 BP e-Skyactiv-G 122 6AT
Изображение- Renault Megane IV 1.2 TCe EDC7
Изображение- Dacia Logan II 0.9 TCe BVM5
Аватар
velito
Дачия маниак
 
Мнения: 336
Регистриран на: Пон Май Пон, 30 Май 2011 19:15:49 +0000, 2011 7:15 pm
Местоположение: Sofia
Автомобил: Mazda 3 Sedan e-Skyactiv-G 122, 6AT

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Хектор » Чет Авг Чет, 04 Авг 2022 13:57:19 +0000, 2022 1:57 pm

Браво! Очаквам да я видим на живо на някоя от срещите!
Аватар
Хектор
Дачия маниак
 
Мнения: 1164
Регистриран на: Чет Авг Чет, 14 Авг 2014 13:51:17 +0000, 2014 1:51 pm
Местоположение: София
Автомобил: MEGANE Sedan IV Intense +1.5 Dci EDC7

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Us3rNam3d » Пет Авг Пет, 05 Авг 2022 17:42:02 +0000, 2022 5:42 pm

Браво! Цветът много ми харесва.
Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi 90 `15
Nissan Juke 1.0 DiG-T 117 DCT `21
Аватар
Us3rNam3d
Дачия маниак
 
Мнения: 809
Регистриран на: Вто Яну Вто, 13 Яну 2015 18:25:27 +0000, 2015 6:25 pm
Местоположение: Бургас (Сарафово) / София (Лагера)
Автомобил: Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот orrllin » Вто Сеп Вто, 06 Сеп 2022 22:42:54 +0000, 2022 10:42 pm

Честито!
Изображение Изображение Изображение Изображение

Dacia Duster 1.3 Tce 4x4 150hp.
Dacia Duster 1.5 dci 86hp.
Dacia Logan Van 1.5 dci 90hp.
Dacia Sandero II 1.5 dci 75hp.
Аватар
orrllin
Дачия маниак
 
Мнения: 2400
Регистриран на: Съб Дек Съб, 18 Дек 2010 10:11:51 +0000, 2010 10:11 am
Местоположение: Перник
Автомобил: Duster 1.5 dci

Mazda 3 2022 г. за velito

Мнениеот velito » Съб Яну Съб, 28 Яну 2023 21:41:57 +0000, 2023 9:41 pm

Здравейте, наскоро подминах 10 000 км. и реших да подам малко информация какво се случва с колата през последните няколко месеца.

Изображение

В края на лятото се сдобих с трета регистрационна табела и теглича влезе в действие. Официалния срок за издаване на трети номер е 14 календарни дни и в действителност от КАТ си спазиха срока. Аз, обаче, чаках 1 месец, понеже от лизинга забравиха да ми пуснат молбата, въпреки, че си платих таксата от 180 лв. веднага. След две седмици ги прослушах да видя какво става и ме увериха, че всичко е точно, обаче се оправдаха с КАТ, че цитирам: "при КАТ нали знаете как са нещата..." и ала-бала, разни такива. После видях в молбата, че реално я бяха пуснали на следващия ден след подсещането ми и така след още две седмици отидох в КАТ, където колата мина през канала и така си получих табелата и новите талони, в които е отбелязано, че колата е с 3 номера.

Изображение

Октомври месец разкарах летните оригинални гуми и си купих нови всесезонни гуми Pirelli Cinturato AS SF2, като реших дилемата си от последния ми коментар. Останах с оригиналните 18 инчови джанти и сложих една идея по-широки гуми с размер 225/45, с което имам и едни +5мм във височината на профила. Купих ги от Маргел. Купих си и от тия сенници за задните стъкла по модела на колата. Понеже се оказа, че са руски, ги чаках да пристигнат почти толкова, колкото чаках колата. Те си ме предупредиха от магазина, че ще е тегаво и че ги внасят с някакви схеми през Сърбия, ама си дойдоха за 3-те месеца, които ми казаха и съм доволен.

Изображение
Изображение

За момента продължавам да съм все така впечатлен от колата, приемайки забележките, които съм споменал по-рано. Може би, мога да добавя, че в студеното време интериорните шумове са доста повече, отколкото очаквам на фона усещането, което създава интериора. То и пътищата, по които карам колата сигурно са далеч от очакванията на японеца, но поне като се стопли купето, нещата се оправят.

Харесва ми как работи този двигател. След общо 7 години с 0.9 TCe и 1.2 TCe съм забравил колко меко и спокойно може да работи атмосферен бензинов двигател. Също така, не съм вярвал, че такъв двигател с обем 2.0 литра, може да дава такъв разход. За градския варира в много големи граници според условията, но за извънградско определено си гори около литър по-малко от 1.2 TCe, с което почти (на моменти дори) се доближавам до стойностите, които постигах с 0.9 TCe на Логана. За съжаление, от графиката за разхода, която показва мултимедията на Маздата, трудно може да се прецени, колко точно са показанията за отделните зареждания, защото е с три деления 5, 10 и 15 и затова даже не си правя труда да си правя снимки. Гледам само средния разход при километража, който си показва стандартно, например 7,6л/100км. За сметка на това, мултимедията има една шарена графика, на която е изобразено едно дърво, на което с течение на времето му порасват все повече и повече листа. Листата растат, когато се ползва S&S системата и понеже аз я използвам много рядко, а и километрите ми в града са не повече от 3000 км, общо за 10 000 км, успях да спася 1 дърво и сега започнах отново да събирам листа за второ. :)

Автоматичните системи като пускане на фарове и чистачки работят далеч по-прецизно (и спрямо моите нагласи), отколкото при Мегана. Чистачките се упраляват и настройват по същия начин, а фаровете имат настройка за чувствителност спрямо осветеността. Самите фарове, понеже се водят адаптивни, са си голяма крачка нагоре спрямо LED фаровете на Мегана. В града светят някак си много разкрачено и осветяват много добре тротоарите и навътре. Извън града след определена скорост светят винаги на дълги и когато насреща се появи автомобил някак си лъча се изрязва и започва да следи насрещната кола, оставяйки я в тъмното без да ми присвяткват. На магистралата дългите светлини не се шашкат от указателните табели за текущ км. между мантинелите и не превключват на къси на всеки километър, както правеха фаровете на Мегана.

Системите за безопастност са малко 50:50. Понякога може да те изненадат като най не ми допада адаптивния круиз контрол, който си бях спестил нарочно като си поръчвах Мегана. Тая гад най-неочаквано започва да спира колата, когато например на магистралата съм в лявата лента и пътя завива наляво, а в дясната лента има камион или друга по-бавно движеща се кола от мен. В един момент се случва така, че визуално МПС-то изглежда все едно е пред моята кола, а релно си е в лентата и това нещо доста рязко натиска спирачките. Същото се случва и когато някой ме изпреварва, но се прибира пред мен много близо. Вярно, че това са малко частни случаи(особено първия), но както масово не се спазва дистанция се плаша. Хубавото е, че адаптивния круиз контрол може да се гаси, ставайки обикновен. Тъпото е, че понеже спада в категорията "безопастност" след всяко гасене и палене се пуска отново (като любимата ни S&S). С активното следене на лентата посвикнах. Е, борим се с волана понякога като настъпя лента, понеже не съм успял да пусна мигач, докато заобикалям някоя шахта или дупка, ама гледам да го държа здраво, с двете ръце и да не му се давам :D. Предупреждението за сблъсък на два пъти ми изкара акъла точно, когато предприемах маневра за изпреварване. За щастие без да ми натресе спирачките. И в двата случая грешката си беше в мен, че се приближих прекалено много до колите пред мен, но след двата червени надписа се дисциплинирах и започнах да се изнасям по-рано. Отново в частни случаи, забелязах предупреждението за движещи се обекти назад да се задейства подвеждащо. Например, паркирам назад към тротоар, а от другата му страна е улица, по която се движат коли. При такива случаи, започва да засича колите по улица и да вие на умряло, а реално няма как да влезем в контакт. В моето оборудване тази система не прилага спирачно усилие, така че за мен изненадите свършват до тук, но в по-горния пакет тази система може и да прилага спирачно усилие, ако не реагираш. Но както казах, повечето ситуации са частни случаи, системите не са перфектни и няма как да преценят всичко, затова не трябва да им се предоверява човек. Казвам го, защото все по-често започва да ми се случва да виждам коли на дневни светлини по магистралата в мъгла. А нали знаете, че автоматичните фарове не могат да преценят, че е мъгла, защото бялото просто е светло и по-лошото, че много малко са колите, на които им свети отзад нещо като са на дневни светлини!?

Няма как да подмина и още едно нещо - щастлив съм, че разкарах тъч екраните и бутони от колата си. Страхотно е да натискаш копчета, за да си настроиш отоплението, да си пуснеш подгрев или нещо друго. А т.нар HMI (Human Machine Interface) или казано по нашенски "врътката, с функция на джоистик и прилежащи бутони в централната конзола", за мен е най-добрия начин за управление на музика, навигация, телефония и настройки по колата, който съществува към момента. Супер стабилно е като си подпреш ръката на подлакътника и крайно неразсейващо. След 6 месеца ползване, вече имам "фотокопие" на бутоните и броя врътки в главата си и като сложа ръка, без да гледам правя каквото искам. Един единствен минус има и той е като започнеш да пишеш адрес на навигацията. Да, с тъч е далеч по-лесно и бързо, но с приложението на Мазда от телефона може както си лежа в леглото, да си намеря адреса, до който ще пътувам утре и да го пратя на колата, което е облекчение в известна степен и започнах да правя така.
Не че е малко, но за момента се сещам толкова. 8) И една есенна снимка за финал:

Изображение
Пътувайте с мен на http://www.gezinotix.blogspot.com
Изображение- Mazda 3 BP e-Skyactiv-G 122 6AT
Изображение- Renault Megane IV 1.2 TCe EDC7
Изображение- Dacia Logan II 0.9 TCe BVM5
Аватар
velito
Дачия маниак
 
Мнения: 336
Регистриран на: Пон Май Пон, 30 Май 2011 19:15:49 +0000, 2011 7:15 pm
Местоположение: Sofia
Автомобил: Mazda 3 Sedan e-Skyactiv-G 122, 6AT

Re: Megane ІV Sedan 1.2 TCe 2018 г. за velito

Мнениеот Хектор » Нед Яну Нед, 29 Яну 2023 10:13:18 +0000, 2023 10:13 am

Браво! Все така да те радва!
Аватар
Хектор
Дачия маниак
 
Мнения: 1164
Регистриран на: Чет Авг Чет, 14 Авг 2014 13:51:17 +0000, 2014 1:51 pm
Местоположение: София
Автомобил: MEGANE Sedan IV Intense +1.5 Dci EDC7


Назад към Други марки автомобили

  • Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта