Дачия Форум

Сервизна кампания 0EB3 (за проблема Съединител)

Достъпният семеен автомобил

Сервизна кампания 0EB3 (за проблема Съединител)

Мнениеот cempak » Пет Апр Пет, 05 Апр 2024 09:14:06 +0000, 2024 9:14 am

От няколко дни по различни ФБ групи излиза информация за започнала сервизна кампания за разпростанения проблем (в Европа) със маховика на съединителя.
Колегите споделят ,че ги викат за ремап на инжекторите и намаляване на мощноста с което да се запази съединителя ,което за мен е пълна глупост ,но за Dacia явно е по-лесно,икономично и удобно отколкото да монтират по-здрави части.
Отворих си приложението MY DACIA и видях ,че и аз имам такова съобщение.
Та имам няколко въпроса за обсъждане:
1. Ако не отида при това повикване ,при положение че нямам проблем със съединителя има ли вариант да ми отпадне гаранцията ?
2. Това само за версията Jogger 1.0 TCe (110 кс) ли е валидно или за всички ?
3. Дали могат да ми направят този ремап без да знам ,примерно след няколко месеца ,когато ще правя годишното обслужване?
Изображение
Аватар
cempak
 
Мнения: 11
Регистриран на: Сря Дек Сря, 21 Дек 2022 16:35:50 +0000, 2022 4:35 pm
Местоположение: Плевен
Автомобил: JOGGER EXTREME TCE110

Re: Сервизна кампания 0EB3 (за проблема Съединител)

Мнениеот Joro 01 » Пет Апр Пет, 05 Апр 2024 16:14:55 +0000, 2024 4:14 pm

1. Не.
2. Да.
3. Могат.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16716
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Re: Сервизна кампания 0EB3 (за проблема Съединител)

Мнениеот Makaveli » Пет Апр Пет, 05 Апр 2024 16:36:52 +0000, 2024 4:36 pm

Отговора на Жоро по т.2 предполагам е по т.3, от въпроса на колегата? :D
Сега погледнах в моето приложение, колата е 1.0 TCE Eco-G, и нямам такова съобщение та проблема може да е обхваща само 1.0 TCE 110 hp :?:
Разликата от 30 нютона, 200 н.м за 110 к.с срещу 170 н.м за 100 к.с, може да му оказват негативно влияние ако съеденителите са еднакви и при двата модела двигатели :?:
Аватар
Makaveli
Дачия маниак
 
Мнения: 101
Регистриран на: Пон Мар Пон, 07 Мар 2022 10:05:50 +0000, 2022 10:05 am
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Sandero Stepway Eco-G

Re: Сервизна кампания 0EB3 (за проблема Съединител)

Мнениеот Joro 01 » Пет Апр Пет, 05 Апр 2024 18:07:53 +0000, 2024 6:07 pm

Благодаря!
Коригирах си отговора.

И да, +30 нютона за бензинов двигател не е никак малко.
А останалото със сигурност е еднакво.
http://www.bardahl.bg/ _____________ http://www.prospeed.bg/ _____________ http://www.bardahloils.com/

Преди: Safrane 2.2 Si12V 137 к.с.-1993 # 25 2.0 TXi12V 140 к.с.-1992 # 11 Cheverny-1988
Сега: МСV dCi+ 11.2007-361111 км. # LAGUNA III GrandTour 2.0 dСi GT/4Control - 2015 # KADJAR 4х4 1.6 dСi - 2016 и 2018 # TALISMAN 1.6 dCi Twin Turbo, INITIALE Paris/4Control
Аватар
Joro 01
Модератор
 
Мнения: 16716
Регистриран на: Вто Мар Вто, 04 Мар 2008 22:33:41 +0000, 2008 10:33 pm
Местоположение: около София
Автомобил: MCV Laureate dCi+LAGUNA 3 GrandTour dCi+

Re: Сервизна кампания 0EB3 (за проблема Съединител)

Мнениеот cempak » Пон Апр Пон, 15 Апр 2024 11:39:44 +0000, 2024 11:39 am

Ето и какво отговориха официално от Дачия по темата ,цитирам моя въпрос към тях и отговоря им:
Здравейте ,
получих съобщение-покана в приложението My Dacia за сервизна кампания 0EB3 (за DACIA JOGGER 1.0 TCe -110 кс.)
Бихте ли ми дали малко повече детайлана информация по темата ?
Най-вече ме интересува ,дали са верни слуховете в интернет пространството ,че кампанията представлява ремап на инжекторите с което се намалява можщноста и въртящият момент на автомобила .
Ако посленото е вярно ,то с какви стойности се променят тези параметри ?


Благодарим Ви за отправеното запитване.

Ние като вносител получаваме информация за специални технически операции (OTS) от производителя.
В тази информация е посочената неизправността, установена от производителя и е описано действието, което трябва да се извърши като корекция
В случая с OTS 0EB3 описаното действие е извършване на репрограмиране на компютър на инжекциона, според техническата нота.
Параметрите, които се засягат при препрограмирането, не са посочени в техническата нота или в съобщението за кампанията.

С уважение,
--
Милена Стоянова
Център за обслужване на клиенти

Аватар
cempak
 
Мнения: 11
Регистриран на: Сря Дек Сря, 21 Дек 2022 16:35:50 +0000, 2022 4:35 pm
Местоположение: Плевен
Автомобил: JOGGER EXTREME TCE110

Re: Сервизна кампания 0EB3 (за проблема Съединител)

Мнениеот ivo_67 » Сря Апр Сря, 17 Апр 2024 10:28:49 +0000, 2024 10:28 am

Колкото и йезуитски да го обясняват, нищо не казват. Но може да се правят някои заключения. Ремапът вероятно ще намали въртящия момент в ниските обороти на ускорение и след потегляне от място. Точно в този диапазон маховика е в позиция на максимално натоварване. Може да се предположи, че кривата на въртящия момент ще съвпада с тази на 1 ECO G 100 до около 2000-2200 оборота. Максимумът ще си остане както до сега- 200 Nm. Или накратко казано ще спънат ускорението точно там където най- много се използва в градски условия, а на извънградско и магистрала динамиката ще си е като преди.
ivo_67
Дачия маниак
 
Мнения: 108
Регистриран на: Сря Ное Сря, 06 Ное 2019 11:45:44 +0000, 2019 11:45 am
Местоположение: гр. София
Автомобил: Dacia Logan MCV Stepway red line tce90

Re: Сервизна кампания 0EB3 (за проблема Съединител)

Мнениеот Любо » Пет Апр Пет, 19 Апр 2024 14:51:36 +0000, 2024 2:51 pm

Това е линк към немски форум по темата за сервизната кампания:
https://www.dacianer.de/threads/wer-war ... 332/page-6

На стр. 6 има две мнения на собственици, които вече са минали през сервиза. Първите им впечатления са, че или не откриват съществена разлика спрямо преди, или че сега колата ускорява малко по-добре на 6-та.
Преди: Dacia Sandero 1.4 + газ - 2009 г.
Любо
 
Мнения: 7
Регистриран на: Сря Мар Сря, 08 Мар 2017 22:32:19 +0000, 2017 10:32 pm
Местоположение: София
Автомобил: Sandero Stepway ТСЕ 1.0 Eco-G 2022 г.

Re: Сервизна кампания 0EB3 (за проблема Съединител)

Мнениеот ivo_67 » Чет Апр Чет, 25 Апр 2024 12:55:06 +0000, 2024 12:55 pm

Двете мнения споделят принципно едно и също. Ускорението е по- плавно (без бучене и тресене) на шеста скорост. А се усеща на шеста скорост, защото двигателят най- бавно вдига оборотите на тази предавка и значително по- дълго се развърта от примерно 2000 оборота нагоре. Всъщност с тези къси предавки, с изключение на шеста, софтуерната намеса не би повлияла на динамичните качества.
ivo_67
Дачия маниак
 
Мнения: 108
Регистриран на: Сря Ное Сря, 06 Ное 2019 11:45:44 +0000, 2019 11:45 am
Местоположение: гр. София
Автомобил: Dacia Logan MCV Stepway red line tce90


Назад към Jogger

  • Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта